torsdag 3 juni 2010

Festen är över...

Nu är medieteknikkursen slut, men jag har inte för avsikt att lägga alla mina nyvunna kunskaper på något säkert ställe. Istället ska jag försöka bygga upp en hemsida där jag kan presentera mina egna alster. Framförallt tänker jag lägga upp illustrationer, teckningar och etsningar jag har gjort. Innan de hamnar på webbsidan bör de dock redigeras i Photoshop. Dessutom är tanken att jag på webbsidan ska lägga upp mitt CV som är gjort i InDesign och eventuellt även några dikter som jag ger en snygg design i tidigare nämnt program. Mina måttliga Flashkunskaper kommer jag dock lägga i en skokartong och lägga någonstans långt långt in i garderoben så att de aldrig mer får se dagens ljus. Om jag fortsätter att driva denna eller någon annan blogg får dock framtiden utvisa.

Tack för en lärorik men intensiv termin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar